Nové možnosti Facebooku pro kamenné prodejny
Lokátor obchodu, metriky návštěvnosti nebo aplikační rozhraní pro offline konverze – to jsou tři nové reklamní produkty Facebooku, určené pro offline obchody.
„Store locator“ umožní uživatelům Facebooku rychlý přístup do mapy zobrazující lokality nejbližších poboček vašeho obchodu. Ta obsahuje rovněž informace o adrese, otevírací době, telefonním čísle, webové stránce a času, za který se k vám zákazník dostane. Lokátor lze přidat do každé reklamy zaměřené na Local Awareness a je už k dispozici.
Nový analytický nástroj pro měření návštěvnosti obchodu také dovoluje efektivně změřit, jaký dopad má online reklama na návštěvnost a prodeje v kamenné prodejně. V metrikách prozradí, kolik lidí vidělo vaše reklamy na Facebooku, a pak opravdu navštívilo váš obchod. Nástroj najdete v reportingu reklam. Spolu s přehledem výsledků ostatních kampaní si díky němu můžete udělat celistvý obrázek o trafficu, který lidé provedli poté, co zhlédli vaše reklamy. Budete tak moci optimalizovat kreativu, doručování i cílení reklam a analyzovat výsledky napříč pobočkami a regiony.
Facebook API pro offline konverze ukáže vliv vašich marketingových kampaní, realizovaných na Facebooku, na fyzické transakce v obchodě, call centru apod. Umí spárovat data o transakcích z databáze zákazníků s reportingem reklam, takže se výsledky zobrazí v reálném čase. Navíc získáte i demografický přehled o svých zákaznících.